Subject: Andmevahetusplatvormi päringust puuduvad sõiduki CO2 andmed, kui need on sisestatud WLTP väärtusena.
From: "Tannar Esna" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Sandra Saar" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Dec 2024 16:32:05 +0200

Tere

Meil on hetkel on mure, et meie API vastuses ei kajastu alati CO2 andmed, 
kui need on täidetud WLTP standardi järgi. Samas kajastuvad andmed, kui 
sõiduki CO2 väärtused on sisestatud NEDC standardi järgi.

Kas oleks võimalik lisada WLTP CO2 väärtused ka API päringusse? Saadan 
allkirjastatud taotluse.

Meie omavahelise lepingu number on: nr 1-13/20/1629-1

Parimate soovidega/Best wishes

Tannar Esna
IT Juht/Head of IT
(+372) 584 81895
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.mobire.ee/>

Kiri on konfidentsiaalne ega kuulu avalikustamisele kolmandatele 
osapooltele.
This letter is confidential and is not subject to disclosure to third 
parties.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.